neděle 29. dubna 2012

Wishlist #1

Ahoj. Slunko pálí jak něco :D Jsem cééélááá spálená. Takže dneska půjdu ven s vrstvou opalovacího krému :D A ještě mi došlo, že mám totálně debilní sny ( taky komu by se zdálo o zemil, která se jmenuje Dějepis a že se do ní jede přes Paříž, kde to vypadá jako ve Vídni a mají tam HMko :D )
No, začíná léto (i když je vlastně jenom měsíc po začátku jara :D ) a já zde mám takový svůj menší Wishlist :)

1. WAYFARER
Už dlouho se po nějakých koukám, protože ty mý starý jsem někam zašantročila :D Mám jedny vybraný na netu, ale nejspíš si koupim někde v Brně, až tam zase pojedu :) Možná už v úterý :)


80s Collection Zebra Wayfarer 80s Collection Zebra Wayfarers 
2. KARDIGAN
I když je léto ( a já s tím létem nepřestanu a nepřestanu.. Á :D Vždycky když napíšu léto tak to prostě berte jako jaro :D ) a  je hic, stejně ráno většinou ještě do školy nosím mikinu  nebo tak. Mám kardigan ale ten je moc velkej a dlouhej - a bez knoflíků :D :D Takže by se mi jeden kardigánek šikl. A zrovna ten na obrázku je prostě luxusníííí :) Áááá :D

3. MALÁ KABELKA
Už asi rok potřebuju nějakou malou, elegantní kabelku jenom tak na peněženku a pár věciček. Zase za chvilku jedeme do divadla, ale pokud předtím pojedeme nakupovat, v HM měli úplně luxusní a docela levnou. Prostě nějak ↓ malá, ale bez třpytek, na zip a jakože na dlouhým řemínku :D 








 4. TÍLKA
Za chvilku bude pařák - i když je i teď - a v čem jiným jít ven než v tílku. Takže by se mi ještě jedno nebo dvě ( či tři...) hodily
.

Žádné komentáře:

Okomentovat