pátek 1. července 2011

Zhubni přes prázdniny!

Začínají prázdniny a plavková sezóna. Takže trauma mnoha holek (i moje, áá :D ) . Plavky a jejich postava. Strašná kombinace, že? Zde je pár zábavných tipů, jak si přes prázdniny alespoň trošku vyformovat postavu :)

1. Pár minut denně.
Cvičením se nemusíš trápit dny i noci. Stačí chvilka. Ráno když vstaneš nebo třeba večer před spaním. Chvíli si zašlapej na rotopedu, udělej pár sedů-lehů, sklapovaček, kliků nebo třeba jen skákej přes švihadlo. Když tě začnou "pálit" svaly, nepřestávej. Aby to bylo zábavnější, pusť si přitom třeba televizi nebo si dej sluchátka do uší a pusť si svůj oblíbený song.

2. Vytáhni paty z domu.
Neseď celé prázdniny u počítače a jdi alespoň na půl hodinky, hodinku ven. Vem svého pejska a běžte si společně na procházku. Také si můžeš jít třeba chvilku zaběhat. Vytáhni s sebou i kámošku nebo mamku. Třeba si můžeš jít zablbnout na hřiště nebo si zahraj fotbal, tenis.

3. Hubni zábavně.
Pokud tě žádná předchozí rada moc nenadchla, běž někam na nějakou farmu a zaplať si jízdu na koni. Všechno ti tam vysvětlí a ty můžeš začít pomale jezdit. S koníky je to trošku složitější, nejspíš tě hned nepustí na Velkou Pardubickou, ale třeba jízdu po nějaké pěšince by jsi zvládla. Také můžeš jít do aquaparku. Plaváním hodně hubneš :) A je to i zábava.

4. Vytvoř si blog.
Vytvoř si nějakou webovou stránku , kam si budeš zapisovat, co jsi který den dělala, co jsi jedla. Nebo si to alespon piš do nějakého deníčku. A za každé shozené kilo si dej nějakou odměnu (Né , že se za to začneš ládovat čokoládou :D Jojo efekt nechceme :D Za odměnu si kup třeba nějaký lesk na rty :) )

5. Nepřejídej se.
Jo. Někdy bys klidně vyjedla celou ledničku. Já taky :D (A někdy ju občas vyjím, ale to je fuk :D Mně ignorujte :D ) Ale.. Ovládej se. Já jsem třeba měsíc a půl nejedla mý oblíbený gumový medvídky. Prostě všechno, kde bylo želé. Víte, jaký to pro mně bylo trauma když mi na výletě nabízeli? Když jsem dostala tři sáčky k dnu dětí? Áááá :D Ale ovládejte se prostě. Řekněte si : Já na to mám :D (Michal Šeps mi nejde z hlavy :D ). Teď , až dojim mý Kinder Chocolate :D tak nebudu jest celý prázdniny čokoládu :D Ale mně to zas tak neva, tohle klidně vydržim :D Ale s tou ledničkou to je těžší.

Nojo. Stručně a jasně. Vytáhněte paty z domu a někam běžte a nepřežírejte se. Šlo to říct jednou větou, nevím proč to tady rozepisuji :D

Mějte se.
Vaše... Zombie :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat